مجله اینترنتی شایان

با مجله اینترنتی شایان ، برای شایسته ترین اخبار و مطالب همراه باشید

مجله اینترنتی شایان

با مجله اینترنتی شایان ، برای شایسته ترین اخبار و مطالب همراه باشید

  • ۰
  • ۰

امروزه جوجه کشی از پرندگان به عنوان یک روش برای کسب و کار میباشد که دارای سود زیادی بوده و حتی برخی از افراد با این کار به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کرده اند. و همواره این کسب و کار روزبه روز دچار سود بالایی شده و افراد این روش از کسب و کار را برای رسیدن به درآمد بالا انتخاب میکنند. اما مسلما اگر شما هم این روش را برای کسب درآمد انتخاب کنید این سوال برایتان پیش می آید که چه نوع پرنده ای را برای جوجه کشی انتخاب کنید. باید بدانید که هر پرنده ای سود مناسب را دارد اما مسلما نگهداری و جوجه کشی از همه پرندگان و برخی از پرندگان غیر ممکن بود و حتی به علت گران بودن تخم بعضی از پرنده ها میتواند مشکل ساز باشد به همین دلیل در این مقاله تصمیم داریم تا به صورت کامل پرنده هایی که سود بالایی برای جوجه کشی و نگهداری هستند را برای شما معر فی کنیم پس حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

جوجه کشی از مرغ

امروزه استفاده زیادی از گوشت ، تخم و ... این پرنده در زندگی روزمره میشود و به عنوان شناخته شده ترین پرنده به حساب می آید. به همین دلیل افراد بسیار زیادی در این زمینه با فارم های بسیار بزرگی در حال فعالیت بوده و سود بسیار زیادی به جیب میزنند. در نظر داشته باشید که نگهداری از مرغ نسبت به سایر پرندگان راحت و آسان بوده و این عامل میتوانید به عنوان یک ویژگی مثبت به حساب آید. در نظر داشته باشید که نگهداری این پرنده نیازمند برخی از تجهیزات گران قیمت را نداشته و با تجهیز کردن محیط به دان خوری و آبخوری میتوان اقدام به نگهداری و جوجه کشی از این پرنده نمود. تخم تولید شده توسط مرغ میتواند سود زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد که با فروش آن به صورت خوراکی و نطفه دار میتواند درآمد بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد. در نظر داشته باشید که جوجه کشی از این پرنده نیز نسبت به سایر پرندگان مانند شترمرغ و ... بسیار راحت بوده و طول زمان کمتری نیاز دارد که تخم مرغ به جوجه تبدیل شود. با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه های جوجه کشی حرفه ای فرایند جوجه کشی این پرنده میتواند به صورت کاملا آسان انجام گیرد پس برای اینکه کار راحتی داشته باشید بهتر است که با خرید یک دستگاه جوجه کشی حرفه ای از برند معتبر اقدام به جوجه کشی از این پرنده نمائید.

جوجه کشی از بلدرچین

جوجه کشی از بلدرچین هم میتواند به عنوان دومین گزینه برای انتخاب شما باشد. این پرنده میزان فروش گوشت و تخم بالاتری دارد و این به دلیل پروتئین بالای تخم آن میباشد. تخم این پرنده در برابر سایر تخم ها کوچک تر بوده و امکان جوجه کشی و راندمان بالایی را دارد. دستگاه های جوجه کشی تخم مرغ کمتری را در خود جای میدهند البته این عامل به ظرفیت دستگاه شما بستگی دارد اما در تخم بلدرچین این گزینه ممکن نبوده و به دلیل کوچک بودن تخم بلدرچین میتوانید تعداد زیادی تخم را در داخل دستگاه جوجه کشی بگذارید. در نظر داشته باشید مقاومت بدنی بلدرچین باعث شده است تا این پرنده در برابر برخی از بیماری ها مقاوم بوده و دچار بیماری های شدیدی نشود که این هم به نوع پرورش شما بستگی دارد.
بلدرچین جثه کوچکتری نسبت به مرغ و شترمرغ دارد و به همین دلیل شما میتوانید در فضایی کوچک نیز از این پرنده نگهداری و جوجه کشی نمائید که این عوامل همگی به عنوان مزیت به شمار می آید.
با معرفی دو پرنده پرسود شما میتوانید یکی را انتخاب کرده و کسب و کار خود را شروع نمائید. در نظر داشته باشید که امکان دارد در یک یا دو ماه اول سودی زیادی را از این پرنده نداشته باشید که این عامل کاملا طبیعی بوده و شما باید در میان بازار داغ شناخته شوید. پس سعی کنید که خدمات بهتری را ارائه دهید تا سیستم بیشتر بازار نصیب شما شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی