مجله اینترنتی شایان

با مجله اینترنتی شایان ، برای شایسته ترین اخبار و مطالب همراه باشید

مجله اینترنتی شایان

با مجله اینترنتی شایان ، برای شایسته ترین اخبار و مطالب همراه باشید

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستگاه پرکن یکی از تجهیزات مهم در کشتارگاه ها به شمار می آید و این دستگاه به دلیل کارکرد کاملا اتوماتیک در کمترین زمان ممکن طرح های مرور را کنده و آماده بسته بندی می کند امروزه تولید کنندگان بسیار زیاد در زمینه تولید دستگاه پرکن مرغ و فعالیت می‌کنند اما مسلماً کیفیت تمامی محصولات در رده های متفاوتی بوده و باید حتماً در هنگام خرید برخی از نکات مهمی یک محصول با کیفیت را مد نظر داشته باشید  

دستگاه های پرکن دارای یک مخزن بوده که تعداد زیادی انگشتی پلاستیکی در آن تعبیه شده است و شما با اضافه کردن لاشه مرغ به این مخزن و فشردن کلید شروع موتور تعبیه شده در دستگاه شروع به کار کرده و با چرخش مداوم مرغ به انگشتی های پلاستیکی موجود در مخرن برخورد کرده و پرهای پرنده جدا میشود همچنین باید در نظر داشته باشید که سرعت بالای موتور باعث می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن عمل پرکنی انجام شود.

یکی از مهم ترین قطعاتی که در دستگاه پرکن مرغ وجود دارد موتور میباشد. کارکرد موتور باعث میشود تا عمل پرکنی انجام شود در غیر اینصورت مانند روش های دستی عمل پرکنی مرغ زمان زیادی را میخواهد. اما باید برای کار با دستگاه پرکن مرغ برخی از نکات را رعایت نمائید در غیر اینصورت مسلما پرکنی به درستی انجام نمیشود برای از روش کار با دستگاه پرکن حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

مرحله اول

بعد از اینکه سر مرغ و خروس رو بریدید باید لاشه را در آب داخ چند دقیقه بگذارید تا آب داغ باعث شود پوست مرغ یا خروس نرم شده و عمل پرکنی راحت انجام شود. در نظر داشته باشید که سعی کنید آب تمامی بدن پرنده را بگیرد در غیر اینصورت پرکنی ناموفق خواهد شد.

مرحله دوم

بعد از گذاشتن پرنده در آب داغ در این مرحله باید پرنده را در داخل دستگاه قرار داده و دستگاه را روشن کنید. بهتر است در هنگام انجام عمل پرکنی حتما از آب استفاده کنید و با یک ظرفی آب بر روی لاشه بریزید. سپس بعد از عمل پرکنی بهتر است که پرنده را از داخل دستگاه خارج نمائید.

در نظر داشته باشید که گروه صنعتی Eig به عنوان بهترین تولید کننده دستگاه پرکن در ایران میباشد که بالغ بر 25 سال فعالیت در این زمنیه همیشه محصولات کاملا حرفه ای با قطعات درجه یک تولید میکند. ما پیشنهاد میکنیم که اگر مایل به خرید دستگاه پرکن مرغ ، بوقلمون و ... هستید حتما  از دستگاه های پرکن eig استفاده کنید. زیرا محصولات این برند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

 

  • garsha mahdavi