مجله اینترنتی شایان

با مجله اینترنتی شایان ، برای شایسته ترین اخبار و مطالب همراه باشید

مجله اینترنتی شایان

با مجله اینترنتی شایان ، برای شایسته ترین اخبار و مطالب همراه باشید

  • ۰
  • ۰

دستگاه آبسردکن صنعتی 4 شیر  eigکه به عنوان یک محصولی با ابعاد بزرگ بوده و طبق استاندارد های روز دنیا طراحی و سپس تولید شده است. تمامی قطعات مورد استفاده در دستگاه آبسردکن استیل 4 شیر به صورت کاملا اروپایی بوده و دارای کیفیت بسیار بالا میباشد. یکی از مهم ترین کاربرد هایی که باعث شده است تا آبسردکن 4 شیر محبوبیت بیشتری پیدا کند مجهز بودن به سیستم سرمایشی قدرتمند میباشد و این قابلیت را دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن آب خنک را برای مصرف تامین نمایید. در نظر داشته باشید که ابعاد بزرگ دستگاه باعث شده است امکان تامین آب برای افراد بیشتری انجام گیرد و این دستگاه بهترین گزینه برای محیط های پر رفت و آدم میباشد.

بررسی بدنه دستگاه

یکی از مهم ترین مواردی که در دستگاه های آبسردکن باید به ان توجه کرد ، بدنه دستگاه میباشد. دستگاه ابسردکن استیل 4 شیر تولید شده توسط گروه صنعتی eig دارای بدنه تمام استیل و شاسی های فولادی بوده و این عامل باعث میشود تا دستگاه در برابر رطوبت و آب به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی نشود. توجه داشته باشید که دستگاه آبسردکن هیشه در برابر رطوبت و آب بوده و اگه دارای بدنه آهنی و ... باشد مسلما در کوتاه ترین زمان ممکن دچار پوسیدگی و زنگ زدگی میشود.

بررسی سیستم سرمایشی دستگاه

سیستم سرمایشی تعبیه شده در دستگاه آبسردکن 4 شیر eig دارای سیستم قدرتمند و استاندارد بوده که این امکان را برای مصرف کننده میدهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن آب را دمای خنک و استاندارد برساند. در نظر داشته باشید این محصول برای محیط های پر رفت و آمد تولید شده است و به دلیل سیستم خنک کنندگی بسیار حرفه ای هموراه آب را برای استفاده تامین و در مخزن خود تا ساعت ها نگهداری میکند.

مخزن دستگاه دارای فوم تزریقی بوده و کاملا عایق بندی شده است تا در مواقعی که دسترسی به برق وجود ندارد آب مخزن دمای خود را از دست ندهد و آب خنک برای استفاده در دسترس باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از مهم ترین موارد که در باعث محبوبیت این دستگاه در بازار ایران شده است مجهز بودن دستگاه به گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. دستگاه آبسردکن 4 شیر تولید شده در گروه صنعتی eig دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و در هنگام خرید فعال میشود.

عایق بندی کاملا استاندارد

همانطور که میدانید آبسردکن در فصل های گرم سال مورد استفاده قرار میگیرد. به همین دلیل اگر دستگاه عایق بندی استانداردی نداشته باشد مسلما با تابش نور به دستگاه آب خنک داخل مخزن گرم شده و با این حال دستگاه در روز تعداد دفعات زیادی را کار میکند به همین دلیل برای جلوگیری از این مشکل دستگاه آبسردکن 4 شیر استیل eig به صورت کاملا عایق بندی شده است تا در مصرف انرژی به شدت جلوگیری شود و محصول مصرف برق بسیار کمتری داشته باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی