مجله اینترنتی شایان

با مجله اینترنتی شایان ، برای شایسته ترین اخبار و مطالب همراه باشید

مجله اینترنتی شایان

با مجله اینترنتی شایان ، برای شایسته ترین اخبار و مطالب همراه باشید

  • ۰
  • ۰

سردخانه های میت یکی از کاربردی ترین محصولات سرمایشی میباشد که برای نگهداری میت در زمان کوتاه مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه ها در ظرفیت های متفاوتی تولید و روانه بازار میشود. امروزه دستگاه های سردخانه میت در روستا ها و شهر ها مورد استفاده قرار میگیرد. بیمارستان ها ، غسالخانه ها و ... بیشترین محیط های میباشد که از سردخانه جسد استفاده میکنند. زیرا نگهداری دو الی سه روزه از میت باید فقط توسط دستگاه سردخانه جسد انجام شود. در نظر داشته باشید که این محصول در هنگام خرید چندین ویژگی هایی دارد که در این مقاله به صورت کامل به بررسی این موارد میپردازیم. حتما در هنگام خرید سردخانه میت یا همان سردخانه جسد به این موارد توجه کرده تا محصولی با کیفیت را خریداری نماید.

موتور دستگاه

یکی از کاربردی ترین قطعاتی که در سردخانه جسد مورد استفاده قرار میگیرد موتور یا کمپرسور میباشد. این قطعه وظبفه تولید سرما را در اختیار دارد که در صورت داشتن کیفیت پایین مسلما راندمان سرمایشی پایینی خواهد داشت. به همین دلیل درهنگام خرید باید محصولی را انتخاب کنید که کیفیت بسیار بالایی را داشته باشد.

بدنه دستگاه

وجود دمای پایین در کابین سردخانه های میت باعث میشود تا بدنه در برابر آب و رطوبت و دمای پایین دچار زنگ زدگی و پوسیدگی شود. به همین دلیل سعی کنید در هنگام خرید محصولی را انتخاب کنید که بدنه استیل داشته باشد زیرا استیل در برابر آب و رطوبت و ... دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمیشود. به همین دلیل این عامل باعث میشود تا طول عمر محصول به صورت چشمگیری افزایش داشته باشد.

جدا بودن برانکارد

یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فردی که در طراحی تمامی محصولات دسته سردخانه جسد رعایت شده است، قابلیت جداسازی برانکارد از کابین می باشد. جداسازی برانکارد از کابین میتواند بسیار کاربردی باشد که در سایر محصولات مشابه موجود در بازار این امکان وجود ندارد. برانکارد را می توان برای انتقال هر چه راحت جسد به داخل کابین و یا برعکس، برای انتقال جسد از داخل سردخانه به بیرون استفاده کرد و در این صورت نیازی به برانکارد جداگانه نخواهد بود

گارانتی و خدمات پس از فروش

تولید کننده های معتبر امروزه در ایران تعدادشان کم بوده و برخی از افراد سودجو با تولید دستگاه های بی کیفیت سعی در فروش محصولات خود هستند اما باید در نظر داشته باشید که در هنگام خرید محصولی را خریداری نمائید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. زیرا این ویژگی به عنوان یک محصول با کیفیت میباشد.

امیدواریم که در هنگام خرید به این نکات توجه بالایی را داشته باشید. زیرا باعث میشود که محصول شما کیفیت و طول عمر بالایی را داشته باشد.

  • ۹۹/۱۲/۱۲
  • garsha mahdavi

سردخانه جسد

سردخانه میت

نظرات (۲)

وبلاگ خوبی دارید از وبلاگ من نیز دیدن کنید و در صورتی که مایل بودید دنبال کنید وبلاگ من رو

جهت آشنایی با نحوه کارکرد و انواع سردخانه جسد به لینک زیر مراجعه کنید.

https://yakhchalsazanvenus.ir/category/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%B3%D8%AF

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی