مجله اینترنتی شایان

با مجله اینترنتی شایان ، برای شایسته ترین اخبار و مطالب همراه باشید

مجله اینترنتی شایان

با مجله اینترنتی شایان ، برای شایسته ترین اخبار و مطالب همراه باشید

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امروزه تنوع بالای آبسردکن های موجود در بازار باعث شده است  تا افراد در هنگام خرید  به مشکلات بسیار زیادی روبرو شوند. در نظر داشته باشید که شناخت انواع آبسردکن باعث میشود تا در هنگام خرید محصولی مناسب با نیاز خودمان را خریداری کنیم زیرا آبسردکن به دلیل داشتن تنوع بالا باید کارکرد های مناسبی در تمامی محیط ها نداشته و باید بر اساس مصرف و استفاده از آب خنک محصولی صنعتی یا خانگی و فانتزی خریداری شود.

آبسردکن صنعتی

همانطور که اسم این نوع از آبسردکن ها معلوم میباشد این نوع آبسردکن ها مناسب برای محیط های شلوعغ میباشد. در نظر داشته باشید که این بدنه این دستگاه ها از نوع استیل بوده و دارای شیرهای زیادی میباشد که باعث میشود تا در محیط های شلوغ عمل مصرف آب بدون معطلی انجام گیرد. در نظر داشته باشید که موتور و سایر قطعات تعبیه شده در این دستگاه ها متفاوت تر از آبسردکن های دیگر بوده و در مساجد ، پارک و ... از این نوع آبسردکن استفاده میشود.

آبسردکن قانتزی

آبسردکن های فانتزی بیشتر در مکان های کوچک و اداری مانند منازل ، دفاتر اداری ، شرکت ها و فروشگاه ها کاربرد دارند. معمولا میزان تولید این خنک در این نوع از آبسردکن ها برای محیط های کوچک میباشد . استفاده از این نوع آبسردکن ها در محیط های شلوغ یک اشتباه بزرگ یوده و در این صورت مسلما در کوتاه ترین زمان ممکن دچار خرابی میشود.

 

معمولا جنس بدنه این آبسردکن ها از پلاستیک مقاوم بوده و به دلیل میزان آب تولیدی کمتر توسط این آبسردکن ها ، طبیعتا ظرفیت مخزن و قدرت کمپرسور و کندانسور آن ها کمتر از سایر انواع آبسردکن ها است.

آبسردکن یخچالدار

آبسردکن های یخچالدار هم مانند آبسردکن های فانتزی دارای ابعاد کوچکی هستند و این عامل باعث میشود تا در محیط های خانگی و ادارای ار آن ها استفاده شود. در نظر داشته باشید که برخی از این آبسردکن ها در کنار تولید آب خنک قابلیت تولید آب گرم را نیر دازند و در قسمت پایین فضایی وجود دارد تا افراد اقدام به نگهداری از مواد غذایی نمایند. آبسردکن یخچالدار امروزه به عنوان بهترین دستگاه های آبسردکن بوده و دارای مدل های متنوعی میباشد که باید بر اساس بودجه و نوع محیط انتخاب و خریداری میشود.

 

راهنمای خرید آبسردکن

بدنه دستگاه

یکی از مهم ترین آیتم هایی که باعث میشود تا کیفیت دستگاه افزایش پیدا کند بدنه آن میباشد. بدنه باعث افزایش طول عمر دستگاه میشود و این مورد میتواند تاثیر بسیار زیادی در رضایت مشتری داشته باشد. در نظر داشته باشید که امروزه بیشتر بدنه آبسردکن ها از استیل و نوعی پلاستیک بهداشتی و مقاوم تولید میشود ولی اما متاسفانه برخی از تولید کننده های زیر پله ای به دلیل سود دهی بیشتر از گالوانیزه برای تولید دستگاه آبسردکن استفاده میکنند که این مورد تاثیر بسیار زیادی در کیفیت محصول دارد.

موتور دستگاه

موتور یکی از مهم ترین عامل در کارکرد دستگاه میباشد. در نظر داشته باشید که موتور با کارکرد خود عمل خنک کاری آب را انجام میدهد و اگر کیفیت موتور پایین باشد مسلما این عمل به درستی انجام نمیگیرد و باعث میشود تا دستگاه در کمترین زمان ممکن دچار خرابی شده و غیر قابل استفاده باشد.

گارانتی محصول

گارانتی یک فاکتور مهم در محصولات با کیفیت میباشد. در نظر داشته باشید که استفاده از قطعات با کیفیت باعث میشود تا دستگاه آبسردکن طول عمر بالایی داشته باشد به همین دلیل برخی از تولید کنند ه ها برای تضمین دادن تولید محصولات با کیفیت با ارائه گارنتی این عمل را انجام میدهند به همین دلیل سعی کنید در هنگام خرید دستگاه آبسردکن به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید.

  • garsha mahdavi