مجله اینترنتی شایان

با مجله اینترنتی شایان ، برای شایسته ترین اخبار و مطالب همراه باشید

مجله اینترنتی شایان

با مجله اینترنتی شایان ، برای شایسته ترین اخبار و مطالب همراه باشید

  • ۰
  • ۰

محصولات پرفروش امروزه مسلما دارای کیفیت بالایی میباشند. زیرا کیفیت آنها باعث میشود که فروش محصول نیز افزایش بسیار زیادی داشته باشد. در نظر داشته باشید که در این مقاله تصمیم داریم تا به صورت کامل 3 محصولی که در سال 99 به عنوان محصول پرفروش در زمینه دستگاه جوجه کشی معرفی شده است را برای شما معرفی نماییم. پس برای آشنایی با این محصولات با ما همراه باشید.

دستگاه جوجه کشی آرکام

دستگاه جوجه کشی آرکام یکی از محصولات با کیفیت ، ساخت کشور کره بوده که به دلیل طراحی و مهندسی بی نظیر برای جوجه کشی از پرندگان گران قیمت مورد استفاده قرار میگیرد. اجزای تشکیل دهنده این دستگاه دارای کیفیت بسیار بالا بوده و دارای بدنه ABS  میباشد. در نظر داشته باشید که این دستگاه دارای سیستم رطوبت رسانی خودکار بوده و تمامی فرایند جوجه کشی به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک انجام میگیرد. در نظر داشته باشید که این محصول به صورت انحصاری توسط گروه صنعتی eig وارد ایران شده و به فروش میرسد. قیمت این محصول به دلیل وارداتی بودن بسیار گران قیمت نسبت به محصولات ایرانی بوده و در ظرفیت های مختلف تولید شده است.

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 هم محصول گروه صنعتی eig بوده و از تمامی قطعات آرکام تولید و به فروش میرسد. این محصول دارای درب کریستالی و بدنه abs یوده و باعث میشود تا کیفیت محصول به صورت بی نظیری افزایش داشته باشد. در نظر داشته باشید سنسور تعبیه شده از نوع sht نسل سوم بوده که در دستگاه آرکام نیزا از این نوع سنسور استفاده شده است. در نظر داشته باشید که این محصول هم مانند دستگاه جوجه کشی آرکام قابلیت جوجه کشی از تخم پرندگان گران قیمت را داشته و راندمان کارایی بسیار زیادی دارد. در نظر داشته باشید که این محصول کپی برداری از دستگاه جوجه کشی آرکام بوده و عملکرد کاملا یکسانی دارد و مهم ترین تفاوت آن با دستگاه جوجه کشی آرکام قیمت پایین این دستگاه نسبت به دستگاه جوجه کشی آرکام میباشد.

دستگاه جوجه کشی 126 تایی

دستگاه جوجه کشی 126 تایی هم یکی از محصولات تولید شده توسط گروه صنعتی eig میباشد که در رده محصولات صنعتی میباشد. ظرفیت این دستگاه 126 تایی بوده و از سنسور های پیشرفته sht از نوع نسل سوم پشتیبانی میکند. در نظر داشته باشید که شانه های تعبیه شده در این دستگاه از نوع همه کاره بوده و کاربر میتواند از شانه های تعبیه شده اقدام به جوجه کشی از پرندگان نمایید. به یاد داشته باشید که این دستگاه کم ظرفیت ترین دستگاه در زمینه دستگاه های جوجه کشی صنعتی بوده که با برد هوشمند  عملیات جوجه کشی را با راندمان بسیار بالا انجام میدهد. بدنه استفاده شده در این دستگاه از نوع abs بوده و این عامل باعث میشود تا دستگاه در برابر رطوبت و دما دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نشو. همچین درب این دستگاه نیز این قابلیت را دارد که اجازه ورود اشعه مضر نور خورشید به داخل دستگاه را نمیدهد. این عامل در فرایند جوجه کشی تاثیر بسیار زیادی داشته و میتواند راندمان جوجه کشی را به صورت چشمگیری افزایش داشته باشد.

گروه صنعتی eig

گروه صنعتی eig به عنوان اولین و حرفه ای ترین تولید کننده دستگاه جوجه کشی در ایران بوده که بالغ بر 25 سال سابقه توانسته است محصولات مرغداری و دستگاه های جوجه کشی حرفه ای تولید و روانه بازار کند. در نظر داشته باشید که تمامی محصولات گروه صنعتی eig دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و این یک ویزگی مثبت برای محصولات میباشد.

               

  • ۹۹/۱۱/۱۶
  • garsha mahdavi

دستگاه جوجه کشی

نظرات (۱)

تبریک میگم وب جذاب و مفید دارید مطالبتون عالیه
 
راستی می تونید با پکیج های افزایش رتبه سایت خود را بصورت قانونی و طبیعی ارتقا دهید .
همین امروز با شیک رنک شروع کنید و وارد 10ردیف آغازین گوگل شوید .
 
 
 
 
 
 
شیک رنک دارای نماد اعتماد الکترونیک و لوگوی دیجیتال

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی