مجله اینترنتی شایان

با مجله اینترنتی شایان ، برای شایسته ترین اخبار و مطالب همراه باشید

مجله اینترنتی شایان

با مجله اینترنتی شایان ، برای شایسته ترین اخبار و مطالب همراه باشید

  • ۰
  • ۰

هیتر گلخانه ای آرارات

گیاهان برای اینکه رشد بهتری داشته باشند نیاز به دمای مطلوب هستند به همین دلیل است که در فصل تابستان برخی از گیاهان رشد کرده و در فصل زمستان هیچ رشدی ندارند. دمای مطلوب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد. با شروع فصل زمستان رشد و تکثیر گیاهان به مشکل میخورد در این مقاله میخواهیم یک نمونه بخاری یا هیتر که بهترین گزینه برای استفاده در سالن های گلخانه ای میباشد را برای شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

تامین درمای مطلوب و پاک در محیط های گلخانه ای برای صاحبان این کسب و کار یک دغدغه به شمار می آید. زیرا اگر یک محصول کیفیت مطلوب را نداشته باشد مسلما باعث آلودگی محیط شده و باعث میشود تا تمامی گیاهان در محیط گلخانه تلف شوند.داشتن راندمان بالای یک محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد. زیرا طراحی استاندارد آن باعث میشود تا با کمترین کارکرد ، بیشترین بازدهی را به ارمغان بیاورد. در نظر داشته باشید که در این مقاله یک نمونه بخاری یا هیتر گلخانه ای را برای شما معرفی میکنیم که کیفیت بسیار بالایی داشته و مخصوص استفاده در گلخانه میباشد.

 

هیتر گلخانه ای سوپر آرارات

هیتر گلخانه ای سوپر آرارات بهترین و جدیدترین محصول برای استفاده در محیط های گلخانه ای میباشد. کارکرد این سیستم گرمایشی با استفاده از گاز ، گازوئیل بوده و حتی به صورت دوگانه سوز نیز میتوان از آن استفاده کرد. کارکرد با قدرت بالا باعث میشود تا خریدار رضایت کاملی را از محصول داشته باشد. در نظر داشته باشید که کارکرد بخاری گلخانه ای سوپر آرارات کاملا به صورت اتوماتیک بوده و بدون هیچ دخالتی گرمایش محیط شما را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد. با سوختن سوخت های فسیلی مسلما دی اکسید کرین تولید میشود ولی به دلیل تعبیه شدن اگزوز در این دستگاه ها این گاز سمی به بیرون از محیط انتقال یافته و فقط گرمایش در محیط پخش میشود. در نظر داشته باشید که فن های قدرتمند با کارکرد خودشان طبق دستور ترموستات در دستگاه ، گرمای تولید شده را به محیط با قدرت بسیار زیادی انتقال میدهند. به همین دلیل این عمل باعث میشود تا در کمترین زمان ممکن محیط شما به دمای استاندارد و حد معمول برسد.

بدنه دستگاه

بدنه هیتر گلخانه ای سوپرآرارات از جنس گالوانیزه بوده و با استفاده از رنگ کوره ای رنگ آمیزی میشود. این عامل باعث میشود تا بدنه در برابر رطوبت و حتی دمای بالا به هیچ عنوان دچار پوسیدگی نشده و طول عمر بسیار بالایی داشته باشد. در نظر داشته باشید حتی به صورت سفارشی میتوان بدنه را به صورت کامل عایق بندی کرد تا راندمان دستگاه حدود 50% افزایش داشته باشد.

 

معرفی بهترین تولید کننده هیتر گلخانه در ایران

گروه صنعتی eig به عنوان اولین و بهترین تولید کننده هیتر گلخانه ای در ایران میباشد که تمامی محصولات خود را به سرتاسر کشور ارسال میکند. در نظر داشته باشید که هیتر های گلخانه ای EIG دارای استاندارد های جهانی بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. همچین کیفیت بالای آن باعث شده است تا محصول خریداری شده به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر باشد. این مزیت امروزه در سایر تولید کنندگان وجود نداشته و محصول بی کیفیت برای شما تولید میکنند.

  • ۹۹/۱۰/۲۹
  • garsha mahdavi

هیتر گلخانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی